بي تو اينجا رو نميخوام ميرم و بر نميگردم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
•*♥*• دلنــوشـــته هـای دلــــــنشـین •*♥*•
AsheGhaNe haye Man







غم نگاه آخرت تو لحظه ي خدافظي

گريه ي بي وقفه ي من تواون روزاي كاغذي

قول داده بوديم ما بهم كه تن نديم به روزگار

چه بي دووم بود قول ما جدا شديم آخر كار

تو حسرت نبودنت من با خيالتم خوشم

با رفتنم از اين ديارآرزوهام و مي كشم

كوله بارم پر حسرت تو دلم يه دنيا درد

مثل آواره ي تنها تو خيابوني كه سرد

تا خيالت به سرم ميزنه گريم مي گيره

آروم آروم دل تنگم داره بي تو ميميره

گل مغرور قشنگم من فراموشت نكردم

بي تو اينجا رو نميخوام ميرم و بر نميگردم



نظرات شما عزیزان:

رهگذر
ساعت13:17---15 شهريور 1391
عاشق که میشی

هم حسود میشی

هم خودخواه

هم دیوونه

هم تنها !!!
نمى دانم کجاست و چگونه مى گذرد !؟

چند وقتیست از “حالــــــــم” بى خبـــــرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: